2013. február 14. csütörtök, 09:16 |
Az iskolánk 10.c osztályában nemrég megtartott rendhagyó szülői értekezleten a következő témák voltak napirenden:
- Szülő-osztályfőnök együttműködés a tehetségazonosítás,- gondozás folyamatában
- A művészet és alkotás szerepe a tehetség kibontakozásában
|
|
A jelenlévő szülők megismerkedhettek azzal a "Komplex osztályfőnöki tehetségazonosító - tehetséggondozó programmal", amely a tavalyi tanévben indult el ebben az osztályban. A tanulók a szülők előtt mutatták be kibontakozó tehetségük első irodalmi, rajz és zenei alkotásaikat. Ezek után az osztályfőnök összefoglalta a jelenlévőknek a tehetséggondozó program lényegét, amely elsősorban a Dr. Czeizel Endre 4+2+1 faktoros sors tálentum modelljét veszi alapul, valamint azt a tehetség definíciót, amely szerint: "A tehetség lehetőség az egyénben, amely külső - belső tényezők interakciójában jön létre." /Gyarmathy Éva/ Remények szerint a művészi alkotó munkának pozitív transzfer hatása lesz a kreativitás kibontakozására a többi területen is, amely majd kutatásokban és szakmai innovációkban mutatkozik meg a jövőben.
|